Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hétvégi erőszak

 2010.05.24. 09:45

Hétvégén átmentem a csajomhoz. Otthon voltak a szülei is végig. Nyomorult alakok. Tele vannak pénzzel, de mégis szenvednek valamin állandóan. Na mindegy, kétszer is ki kellett nyalnom a csajt, annyira tetszett neki. Aztán én is beleélveztem, és utána, miközben folyt ki belőle a cucc, még ujjazgattam, de igazából már eredménytelenül.

Vasárnap ismét megdugtam, és közben análba akartam egy kicsit ujjazni, de nem hagyta. Mondtam neki, hogy egyszer úgy is seggbe dugom, jobban jár, ha hagyja, amíg szépen akarom. Kérdezte, hogy ez azt jelenti, hogy meg fogom erőszakolni? Mert az tetszene neki. Aztán eljátszottuk, hogy elkapom, kikötözöm a kezeit, és megerőszakolom. Jó volt, nagyot élveztem.

 

Címkék: szex erőszak anál nyalás ujjazás

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr172004691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása