Illatos punci

 2010.05.21. 10:43

Tegnap este elmentem buliba. Felvettem egy zakót és egy sötét, bordó csíkos inget. A sörözős haverommal mentem, de most én inkább gintonicot kértem. A másodiknál már szóba is álltam egy csoporttárs csajjal. Kicsit már be volt állva, és azzal nyitott, hogy nem is gondolta, hogy én járok ilyen helyekre, és hogy vannak színes ruháim is. Gondoltam, akkor a kurva anyádat, de inkább egyből mondtam, hogy csak miatta jöttem, reméltem, hogy itt van. Aztán a barátnői hívták, hogy üljünk le hozzájuk. Pont az hiányzott, részeg kis kurvák ostobaságait hallgatni.

Egy kicsit elcsendesedtem, hogy jobban meg tudjam figyelni őket, és észrevettem, hogy a srác, akivel mentem, nem is olyan bamba. Egyből rámozdult az egyik csajra, de ilyen nagyon durva, nyomulós szöveggel. Na mindegy, lehet, amúgy, hogy csak szerepet játszott… Viszont, akivel az elején beszélgettem csaj, tetszett. Valami feszülős nadrág volt rajta, és látszott, hogy érettebb, kerekebb benne a feneke, mint az én csajomnak. Állandóan megfogta a vállamat, és úgy beszélt hozzám, túlordítva a szar zenét. Viszont jó illata volt, és tetszett a csillogós rózsaszín rúzs is az ajkain. Azon gondolkoztam, ha ilyen jó illatú a bőre, milyen lehet a puncija…  

 

Címkék: buli diszkó csaj punci gin rúzs

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr312004687

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Www.speranzaonlus.org 2018.06.04. 17:17:10

Lexus: Izgalmas tanulmány és vadonatúj zászlóshajó Tokióra - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása