Vási és teszt

 2010.07.09. 17:39

Megyünk bevásárolni holnapra.

Tegnap strand után megkóstoltattam nálunk a mixemet a csajommal. Úgy elkészült, annyira tetszett, hogy nekem is ki kellett próbálnom. Pedig nem szeretem, ha elveszítem a kontrollt magam fölött, de ezt most nagyon kívántam. Mondjuk fel sem állt utána, szóval most nem aláztam szét.

De eszembe jutott, hogy veszek valamit, amit bele dughatok, és emberek közé viszem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr902141399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása