Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Véres punci

 2010.06.23. 08:47

Hívogat a csajom, hogy mikor megyek már hozzá, mert nemsokára menstruálni fog, és ilyenkor nagyon kívánja a szexet. Nekem meg, ha megtudom, hogy menstruálni fog, még jobban elmegy tőle a kedvem, mint általában. Megbeszéltük, hogy este átmegyek, és megdugom, ha készíthetek fotókat a melleiről a farkammal. Akarta, hogy akkor én meg nyaljam ki, mert ő is szereti a piercingemet, de mondtam, hogy majd ha nem lesz a közelben véres punci, és a témája.

 

Címkék: foto szex vér mell nyalás piercing menstruáció

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr522097363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása