Fájdaom

 2010.05.13. 11:21

Délután belövettük a bal mellbimbóját. Hú, jobb volt, mint ahogy elképzeltem. Már az előkészületektől elkezdett remegni. Még csak az orvosi maszk volt a palin, de már hegyesedtek a bimbói. Aztán amikor elővette a tűt, elkezdett fehéredni. Megkérdezte még egyszer, hogy biztosan akarja-e, aztán visszaszámolt, és kettőnél átszúrta.

Néztem a szemeit, ahogy a fájdalom eltorzította az arcát, aztán amikor visszafelé húzta, a piercinggel, annyira jól állt már neki a több másodperces szenvedés, hogy legszívesebben ott megbasztam volna a székben. Hazaérve, mikor már lenyugodott, elkezdett pörögni, és mesélgette, hogy mi milyen érzés volt, meg még szerintem örült is neki.

Címkék: csaj mell cici piercing

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr81999504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PanTau 2010.06.03. 13:07:34

Nem rossz. :) És a másikkal mi lesz? Én ilyen módszerrel ezt hoztam ki: (+)(+)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása