Jelenet

 2010.06.15. 12:51

Délelőtt találkoztam vizsga után a csajjal. Igazából pont nem érdekelt, le is szartam, de nagyon erősködött, hogy üljünk be egy kávéra. Éppen szürcsöltük, és cigiztünk, már egészen elkezdtem figyelni arra, amit beszél, amikor valami pöcs ismerőse odajött, és leült mellénk. Kicsit azért láttam rajta, hogy inkább velem beszélgetne, de nem tudta kezelni a helyzetet. Hiába nézett a testével is felém, és fordította a vállát a srácnak, és próbált bevonni a beszélgetésbe, az nem vette, én meg nem segítettem neki. Vagy tíz perc után felálltam, a félig elszívott cigimet lelöktem az asztalra, és leléptem. Most azon gondolkodom, hogy valami olyasmit fogok írni neki, hogy ez tényleg szemétség, tudja, hogy menyire oda vagyok érte, elhív kávézni, és valami köcsöggel beszélget helyettem. Aztán majd meglátjuk.

 

Címkék: kávé csaj cigi kávézó testbeszéd

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr902075849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása