Amíg meleg

 2010.06.11. 10:25

Reggel átjött a csajom. Én ágyban voltam, visszafeküdtem, mert filmet akartam nézni. Befeküdt mellém, és elkezdett rám mászni. Nem sok kedvem volt hozzá, legalábbis nem a hagyományos módon, de nem tudtam lerázni. Közben persze hol arra gondoltam, ahogy ujjaztam, hol meg arra, amikor beleélveztem a popsijába.

Ahogy feküdt mellettem, behunyt szemmel, az jutott az eszembe, hogy ha hirtelen meghalna, simán megdugnám még egyszer, amíg meleg. Legalább már nem ellenkezne.

Mondjuk a köcsög rendőrök tuti megbasznának érte, de azért kipróbálnám egy élettelen testtel is. Bár bedrogozva majdnem olyan volt, de azért az mégis más lehet.

Viszont egy több napos hullával már nem csinálnám. Tényleg, csak amíg meleg. Közben akár a vér meg a szar is folyhatna belőle, ha meleg, nem zavarna…

 

Címkék: szar drog rendőr meleg vér segg baszás anál hulla nekrofil

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr532071010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása