Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gina és erőszak

 2010.06.09. 02:46

Este átjött a csajom. Egy óra alatt beadtam neki a Ginát egy kis borral, aztán előszedtem a síkosítót, amit délután vettem. Kurvajó volt, hogy miközben szedtem le a ruháját, szinte már teljesen öntudatlan volt. Azzal kezdtem, hogy besíkosítóztam a farkamat, és belevágtam. Kicsit fájhatott neki, mert mocorgott, de nem tudott nagyon ellenkezni, engem meg nem érdekelt. Aztán a hasára fordítottam, és úgy dugtam hátulról, közben meg elkezdtem ujjazni a popsiját. Annyira ellazultak a záróizmai, én meg úgy beindultam, hogy kúrtam, és közben már három ujjammal voltam benne, amilyen mélyen csak tudtam. Nagyon tetszett, de még jobban az, amikor a farkammal hatoltam bele. Olyan tempóval csináltam, ami már a puncijának is kellemetlen szokott lenni, aztán teleélveztem, és még benne maradtam egy kicsit.  

Címkék: szex erőszak anál ujjazás gina seggbe

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr272063877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PanTau 2010.06.09. 10:32:52

Fotó vagy video készült?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása