Alapozás és fű

 2010.06.07. 09:39

Szombaton nagyot alakítottam. Megint szépen összejöttünk, de előtte kerültem egy kicsit a lánykát, had érezzen valami elérhetetlenséget. Aztán én mentem oda hozzá, hogy miért kerül egész este. Mondta, hogy ő nem is, meg már azt hitte, hogy valami bajom van vele, és nem is fogunk már beszélgetni. Előadtam, hogy nekem nagyon tetszik, de megértem, ha fél egy kicsit tőlem, vagy attól, ami köztünk van, még ha eddig nem is történt semmi, mert azt ugye leszögezhetjük, hogy van köztünk valami, és én ezt egyre jobban érzem. Olvadozott egy kicsit, én meg észrevettem azt a srácot, akitől néha szoktam füvet venni, és otthagytam a csajt. Kimentünk, vettem egy zöldet tőle, de nem volt nálam semmi hozzávaló, ezért betekertettem két cigibe. Addigra a piám is elfogyott, de még mielőtt visszamentünk, megkértem, hogy jövő hétre rendezzen egy kis Ginát, mert akkor lesz pénzem. 

Mikor visszamentem, kérdezte, hogy ugye nem vagyok drogos, mert azt a srácot ő is ismeri, és árul. Mondtam, hogy nem, néha szívogatok, de semmi több. Aztán mondta, hogy vegyünk füvet, és szívjuk el a parkban. Az egyik cigivel kivittem, elszívtuk, beálltunk, aztán beült egy taxiba és hazament.

 

Címkék: diszkó cigi

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr662059995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása