Kurva

 2010.06.04. 11:01

Tegnap elmentem egy kurvához. Találtam pár olyat, aki ráért, és vállalt anált. Egyet kiválasztottam, de szerintem a végére már bánta, mert úgy seggbedugtam, hogy utána mondta, hogy már le akart állítani, mert fájt neki, és meg is ijedt egy kicsit. Fizetés után megkérdeztem, hogy ismeri-e azt a mondást, hogy a kurva ne csodálkozzon, ha basszák, amire azt mondta csak, hogy egy paraszt bunkó vagyok.

Egyszer egy prostit is elrabolnék. Jól tartanám, csak néha erőszakolgatnám, meg kínoznám egy kicsit, és mindent kipróbálnék vele, amit mással valószínűleg sosem fogok…

 

Címkék: erőszak prosti kurva kínzás anál elrablás

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr92004734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása