Vak lány

 2010.06.02. 10:59

Arról fantáziáltam este, lefekvés előtt, hogy felszedek egy vak csajt, és hogy miket csinálok vele, amikor hazaviszem. Azt képzeltem, hogy ahogy belépünk a lakásba, én már egy szót sem szólok, és megpróbálok nesztelenül lépkedni, aztán valahogy megijesztem, mondjuk egy kicsit meglököm, eldobok valamit a másik sarokba, hogy arra figyeljen, és én meg közben hátulról rárontok, megmarkolom a melleit, és elkezdem leszedni a ruháit, aztán ismét elengedem. Mikor eleget vártam, megint elkapom, és a kanapéra lököm, leszedem a maradék ruháját, hátrafogom a kezeit, és…

 

Címkék: lány erőszak vak

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr412004732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása