Képzelt mészárlás

 2010.05.31. 13:57

Ma vizsgán megint éreztem, hogy én azért idősebb vagyok a többieknél. Annyira kis balfasz idióták, úgy idegesítenek!

Unatkoztam, és azt képzeltem, hogy kommandósok betörnek az előadóba, elkezdik lemészárolgatni a többieket, én meg túlélem, meg le is szedek párat közülük, a saját fegyverükkel, amit a halottaktól szedek el, meg a nagyon idegesítő csoporttársaimat is lövöm, akik már majdnem elmenekülnek.

 

Címkék: előadás suli gyilkosság gyilkolás mészárlás

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr212004728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása