Ellentmondás

 2010.05.25. 21:50

Csoporttársamat meggyőztem, hogy dobja a buliban felszedett csaját, semmi értelme egy ilyennel kezdenie, én még csak meg sem dugnám.

Aztán összefutottam azzal a csajjal, aki nekem tetszett. Elszívtunk egy cigit, és megbeszéltük, hogy szólnak, ha jövő héten mennek megint valahova, mert nem lesz vizsgájuk, ráérnek június második hetéig. Elmesélte, hogy a haverom meg a barátnője a hétvégén többször is beszéltek, de nem tudtak találkozni. Szerinte ki fog hűlni az egész, mielőtt még bármi lehetne belőle, pedig a csaj nagyon vár már valami kapcsolatra.

Fasza volt, hirtelen átvillant az agyamon néhány gondolat, és egyből kitaláltam, hogy most beszéltem a sráccal, és elég kedvetlen, mert úgy érzi, hogy a csaj le akarja rázni, pedig neki nagyon tetszik, és komolyabban is gondolná vele, mert nagyon jól érezte mellette magát… Persze bevette, gondolom, a barátnője is be fogja. Egyetlen közös buli után… Na mindegy.

Szóval megkerestem a srácot, és előadtam neki, hogy találkoztam a lánnyal, és fel akarom szedni, és ha nem túl nagy kérés, jöjjön el ő is a következő buliba. Addig meg hülyítse a csajt, ha már ő is biztosan ugyan azt csinálja vele.

 

Címkék: buli suli csaj haver

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr112004700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása