Csapda

 2010.05.05. 11:45

Tegnap átszúrattam a nyelvem egy kibaszott nagy tűvel. Nem volt kedvem a csajommal együtt menni, gondoltam, megelőzöm.

Fájt, mint az állat, alig tudtam cigizni utána. Szóval ha holnapután találkozunk, és már nem lesz ennyire feldagadva, tutira rábeszélem, hogy a melleivel kezdjük, mert semmiség az egész.

Este, amikor ezt kitaláltam, ki is vertem, arra gondolva, ahogy ülök mellette, amikor valami tetováló pali átszúrja a bimbóját egy tűvel. Kurvára állni fog a farkam végig, ahogy nézem.

 

Címkék: cigi nyelv mell cici piercing

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr811946889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása