Éjjeli autózás

 2010.04.24. 11:37

Kedvet kaptam tegnap, illetve már ma az éjszakai autózáshoz. Aztán hamar meguntam, megálltam egy cigire, és írtam egy üzenetet a csajomnak, hogy szeretem, meg ilyenek.

Most meg nem olyan régen átküldtem neki egy linket, hogy nézegesse meg, milyen fasza piercingek vannak, és hogy szerintem melyik állna a legjobban neki.

Szerintem ez így elég hatásos…

 

Címkék: autó sms cigi mell cici piercing

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr611946874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása