Jó fej

 2010.07.12. 13:20

Délelőtt összefutottunk a haverommal, megbeszélni, hogy mi volt a hétvégén. Azzal kezdte, hogy a barátnője szerint tök jó fej vagyok, eddig nem érti, hogy miért viselkedtem olyan furcsán. Talán, ahogy levágattam a hajam, normális is lettem. Persze ezt lekezeltem annyival, hogy megkérdeztem, hogy a barátnőd nem kever össze valakivel? Mondjuk a másik haveroddal, aki egész este mászott rá? Nem értette, én meg megmutogattam a fényképek egy részét, arra kérve, hogy ebből ne csináljon ügyet, és főleg engem ne keverjen bele, mert én csak neki akarok jót, de semmi közöm az egészhez, meg amúgy nem is érdekel…

Fogalmam sem volt, hogy mi lesz ebből Végiggondoltam mindent, de nem találtam ki, mire használhatnám, így csak szopatom őket egy kicsit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr412145436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása