Buzik a telefonban

 2010.07.01. 11:58

Vizsga után mondta a haverom, hogy találkozik a csajával, ha látni akarom az enyémet, mehetek vele, úgy nem lesz feltűnő. Csak nem gondolta komolyan, hogy valami balfasz segítségét kell kérnem játszmázásban. Inkább sose basszak át vagy használjak ki senkit a hátralévő életemben, csak ne kelljen hozzá segítség…
Vissza is mentem a padban felejtett puskámért, aztán a bejárat előtt, ahol láttam, hogy cigiznek és beszélgetnek, feléjük indultam. Kicsit lassítottam, köszöntem a lányoknak, kértem tüzet a haveromtól, és szopattam pár percig azzal, hogy buzik hívogatják.

 

Címkék: telefon csaj buzi játszma hívás

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr712122857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása