Csak egy randi

 2010.06.28. 09:37

Hétvégén találkoztam a diszkós csajjal. Írtam neki, hogy tehetetlen voltam a múltkori helyzetben, viszont muszáj bepótolnunk, ezért meghívom valahova, mindegy, csak vízpart legyen.

Kettőkor vettem fel, elmentünk egy bányatóhoz, bacardit ittunk, cigiztünk, és láttam a melleit.

 

Becsengettem hozzájuk, ő, meg amikor jött ki, csak akkor gombolta össze a blúzát. Alatta fürdőruha volt, és kurvajól nézett ki. Ő is tudta.

A tóparton iszogattunk, én csak kettőt, mert vezettem. Egyre ritkábban vezetek részegen. Aztán amikor úsztunk egyet, és a sziklákon kimásztunk, láttam, hogy kemények a mellbimbói.
Elővettem két cigit, az egyiket meggyújtottam, még vizesen, amitől sercegve és pattogva izzott a dohány, a másikat meg felé nyújtottam. Elvette, én meg két oldalról megérintettem a melleit, egy picit talán meg is emeltem őket, és megkérdeztem, hogy fázik-e. Hihetetlen adrenalinista élmény volt, láttam magam, mint valami filmben... 

Jó jel, hogy nem baszott pofán, viszont megijedt egy kicsit. Lényegesen távolságtartóbb lett. Úgy másfél órával és négy dinnyés brazerrel később már újra közelebb ült. Persze akkor már azt játszottam, hogy nem is érdekel, nincs mitől félnie.
Aztán éppen ismét rágyújtottunk, amikor mondta, hogy hűvösödik, és egy kicsit kezd fázni. Mivel ő sokkal többet ivott, mint én, gondoltam, befolyásolható lesz.
Elkezdtem magyarázni neki, hogy ne haragudjon, amiért hozzáértem a cicijéhez. De egyszerűen nekem annyira közelinek tűnik a kapcsolatunk, mintha ezer éve ismerném. Láttam, hogy folytathatom: És a lelkünk talán régi ismerősök, vagy netán egymás rég nem látott, elveszített párjai.
És ő még annyira gyönyörű is mellé… én a pokol tüzén fogok elégni, és ezért sosem lesz alkalmam húrik varázslatos szépségében gyönyörködni, így aztán most, hogy találkoztam egyel, egy pillanatra ez teljesen természetesnek tűnt. Akartam őt csodálni, és nem volt elég a látványa, meg is kellett érintenem. Ha ezzel megbántottam, ne haragudjon, és ha ő máshogy érez, tudom kezelni.


Bekajálta. Mondta, hogy meglepte, de semmi baj, csak többet ne csináljak ilyet. Na de ezt ki tudja komolyan venni. Aztán azt is mondta, hogy mivel csak ketten voltunk, félt is egy kicsit, hogy mit akarok vele csinálni ilyen eldugott helyen. Aztán még visszakérdezett, persze a női hiúságát nem tudta levetkőzni, hogy szerintem tényleg ilyen szép?

 

Felbátorodva már, folytattam, hogy a szépség, amit én látok, az nem csupán testi adottság. Az ő szelleme, és egésze tündököl, és csodálatra késztet, ha ő úgy akarja, akkor akár csak távolról is.

Viszont ebbe nincs beleszólása, távolról mindig is csodálni fogom, és a képzeletemben így fogom megőrizni. (meg néha a farkamon)
Szerintem ezt már nem nagyon tudta értelmezni, de azért biztosan tetszett neki.

A fejét a vállamhoz nyomta, a vizes haja jéghidegnek tűnt.

Itt volt az, amikor szerintem megcsókolhattam volna. Részeg volt, hülyeséget beszéltem neki, és fogalma sem volt, hogy most mi van. Éreztem, de nem akartam ilyen hamar befejezni a játékot. Ezért inkább csak a vállára tettem a kezem, az arca felé mozdultam, aminek a végén a nyakára fontam az ujjaimat óvatosan, csak egy pillanatra. Összerezzent, talán megborzongott, aztán mivel egy kis hatásszünet után úgy éreztem, ő készül valami visszafordíthatatlanra, felálltam mellőle, és elmentem a pólómért.
Odavittem az ő táskáját is, gondoskodón mondtam, hogy öltözzön át, mielőtt megfázik, de nyugodt lehet, én addig elfordulok.
Éreztem, hogy egy darabig nézett, ott volt a tekintete a tarkómon. Addig visszasétáltam az autóhoz, és az ablakon átnézve, a másik oldali tükörből pont láttam. Nekem háttal vette le a felsőjét, de mivel a táskáját maga mögött hagyta, vissza kellett fordulnia. Én látszólag cigivel babráltam, de közben őt bámultam, és habár távoli és kicsi volt a kép róla, valamit mégis megmozdított bennem. Egy kicsit talán bántam azt a csókot. Ha engedtem volna a vágyaimnak, még mindig rengeteg időt fordíthatnék a testére, mire minden nyílását birtokba venném, vagy kihasznáűlhatnám, hogy részeg, és oylat csinálhatnék vele, amihez amúgy rengeteg idő kellene...
Aztán hazavittem, puszival köszöntünk el, és azzal, hogy ő is nyugodtan kereshet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr822115266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása