Döglött kutya

 2010.06.21. 09:58

Vettem egy kis növényi nyugtatót recept nélkül. Beleraktam anyám fasírtjába, amennyit csak tudtam, és megetettem a szomszéd kutyájával. Gondoltam, hogy ebbe nem fog még beledögleni, de kíváncsi voltam, másnap reggel mi lesz vele. Elég kába volt, nem is ugatott, olyan furcsán is ment, de nem érdekelt. Ha kimegy belőle, úgyis ugatni fog tovább, ezért meg kell döglenie. Fogtam a faterom olajozó injekciós tűjét, bevittem a kába kutyát a garázsba, és elkezdtem lecsapolni a vérét egy vízzel töltött vödörbe. Elég sok kijött, mire végre elkezdett agonizálni. Akkor abbahagytam, a véres vizet kiöntöttem a csatornába, a kutyát meg kirugdostam a garázsból, és szóltam a szomszédnak, hogy szerintem valami gond van.

 

Címkék: kutya vér gyilkosság nyugtató

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr982075865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakegyvendég 2010.06.21. 11:02:53

Beteges, de tetszik a kamublogod. Jobb, mint egy kortárs elmebeteg ruszki.
Szerintem több sexet és több játszmát írj bele, az kell a jónépnek.

sissi23 · http://dog.blogger.hu 2010.06.21. 12:15:19

Te nem vagy normális... nagyon beteg vagy! Menj pszichologushoz -.-

el menta macska 2010.06.21. 12:25:40

reméljük, hogy a terápia része a blogolás (az élmény így is átélhető, és kárt csak az olvasók lelkében tesz)

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 12:34:48

tesz kárt a nagy lófaszt, szissziről is azt hinnénk, hogy lelkendezik, ha nem mímelné olyan hevesen a megbotránkozást...amúgy elég gyengus ez így, ecsém, sokkal többször használd a SZAR a FASZ a GECI a KURVA, és a PICSA szavakat, no akkor már szisszike talán sikkant is egyet izgalmában!
(amúgy meg Márki teteme még langyos, ember, hát ennyi tisztesség sincs benned?)

Friedmann Juci 2010.06.21. 13:10:19

gyenge lett ez cicu. lófassenki nem hiszi el. anyád, meg apád? hány éves vagy te, hogy a szüleiddel élsz?

el menta macska 2010.06.21. 13:33:40

ha nekem szólt: a Márki halhatatlan (ne légy biztos benne, hogy örökre búcsúzott a blogvilágtól)

ez a kis pöcs nem ér fel hozzá

hadd írogasson, Lujza naplójának egy kommentelőjét szeretném idézni szabadon: vajon az anyja olvassa a blogját?

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 13:47:50

@el menta macska: márki is ugyanolyan közönséges, fantáziáló nyárspolgár, nagyotmondó kisember, mint solcz, a kettőjük közti különbség csupán annyi, hogy márkiba mégis szorult némi irodalmi érzék, az eszeveszett lúzerség (és most nem a diákfelfogás szerintit értem) mellett....

Friedmann Juci 2010.06.21. 14:05:48

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: nem ismétellek meg, mert hasonlót akartam mondani @el menta macska:-nak.
nem kell ám agyonnyálazni a márkit. az senkinek sem tesz túl jót.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 14:15:58

@Friedmann Juci [kreatívszajha]: nagyon nem csípem száde márkit, mégha ennek kapcsán holmi "kicsinyes rosszindulat" gyanúja fel is merül...szegény, szimpátikus solcz végülis megérthetőbb, ő csak szeretné rééémítgetni a ijedezős kisasszonyokat, szád viszont láthatóan komolyan is veszi magát...egyszer kibökte, hogy az egyik feltupírozott ömlengését morális és nevelő célzattal írta ám, hát kaczarásztam nagyokat...

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 14:22:28

most így olvasgatva az is felmerült bennem, hogy hatalmasat tévedtem, és solcz tulajdonképpen parodizál...de most már ő is leszólhatna nekünk az elefántcsont kis erkélykéjéből!

Friedmann Juci 2010.06.21. 14:31:02

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: akkor jobban is megerőltethetné magát.

solcicu. bújj elő.

Solcz · http://solcz.blog.hu/ 2010.06.21. 14:32:30

Leszarom, hogy mit gondoltok

Friedmann Juci 2010.06.21. 14:34:09

@Solcz: akkor a faszért van kommentfelület.

Solcz · http://solcz.blog.hu/ 2010.06.21. 14:38:48

Gondoltam, hogy lesz egy pár szájtépő, nyáladzó balfasz, akik majd jobban érzik magukat, ha megmondhatják Nekem.
Hát ezért van, úgyhogy gyerünk, tessék csak habzó pofával osztani

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 14:40:00

@Solcz: rákontrázok juccira: akkor a faszért blogolsz! de aztat elárulhatnád, hogy akkor most mórikáltad-é ezt a álperverz stílt, vagy sem....

@Friedmann Juci [kreatívszajha]: te sem válaszoltál ám a faszányos kritikálásomra a kávés szörnyűséged alatt, heló!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 14:41:34

@Solcz: szóval nem, hehe...öhm. vagy mégis igen? még mindig játszanál velünk, mint czicza a gombolyaggal? nehéz, sürgető kérdések ezek, cimbora!

Friedmann Juci 2010.06.21. 14:45:09

@Solcz: muci, hova osszalak? tudomjól, hogy nem véreztetted ki azt a szerencsétlen ebet, ettől még nem fogok megbotránkozni. a "felgyújtalak"-ot pedig azt hittem érteni fogod. irónikus kismajom, tee.

Friedmann Juci 2010.06.21. 14:48:33

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: az kritikálás volt? megállapítottál valamit. végülis még egyet is értek vele. megfelel, nyunyóbaba? :*

(vagy ezzel: "valós hatást egyedül rá gyakorol az irományod" esetleg megbántani akartál?) hihi

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 14:51:11

@Friedmann Juci [kreatívszajha]: nem kertelek: arra próbállak rávenni, hogy ne fertőzd tovább a szarságaiddal a blogéletet, inkább jó asszonyhoz méltón főzz az uradra és szülj fiúgyermekeket!

Friedmann Juci 2010.06.21. 14:54:48

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: mégmitnem! a tetejébe fiúgyermekek? egyem azt a perverz fantáziádat.

Friedmann Juci 2010.06.21. 14:56:34

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: mégmitnem! fiúgyermekeket? egyem azt a perverz fantáziádat.

Friedmann Juci 2010.06.21. 14:57:33

solcbébi még törölheted is a felesleget.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 15:03:22

@Friedmann Juci [kreatívszajha]: tudom, hogy mivel elhízott, pattanásos könyvtárosnő vagy, ezért azt vallod, a férfiak mind állatok, de tudod nem minden fiúból lesz solcz-hoz hasonló csumpi tróger! szerénységem ugyan tiltja, hogy konkrét ellenpéldával szolgáljak, mindenesetre annyit mondok, leginkább a jó neveltetésen múlik!

Friedmann Juci 2010.06.21. 15:13:34

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: nem adom meg az örömet neked, hogy a kölkeimmel játszadozhass. :*

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 15:19:36

@Friedmann Juci [kreatívszajha]: erőlteted te ezt a buzulás-témát, hogy mivégre, az rejtély...már nincs itt macsek, hogy izgatottan megigazgassa a bugyinkót, Solcznak meg remélem nem akarsz ihletet adni a következő zseniális (hehe) kis szösszenetéhez!

el menta macska 2010.06.21. 15:26:54

@Friedmann Juci [kreatívszajha]: ahhh de ironikus ilyet olvasni éppen Tőled

Solcz · http://solcz.blog.hu/ 2010.06.21. 15:30:11

@Friedmann Juci [kreatívszajha]: Látod, milyen jó, legalább kibeszélheted itt a gondjaidat és érzéseidet, és még vevők is vannak rá.
Apa szeret téged, csillagom!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.21. 15:34:12

@Solcz: @Friedmann Juci [kreatívszajha]: na mivan, most versengtek, hogy ki tud a fölényesebben szűkszavú lenni, hm?

Friedmann Juci 2010.06.21. 15:41:00

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: oh nyunyó, veled nem tudok, te tudsz 'csak pontot' is írni.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása