Hülye Picsa

 2010.05.11. 15:18

Fogorvos után, este, mikor már faszán helyrejöttem, hívtam a csajomat, hogy holnapra van időpontunk belövetni a punciját. Elkezdett hisztizni, hogy arról nem is volt szó, meg ilyenek. Mondtam, hogy ok, akkor maradjunk a bimbóinál. Végül át kellett mennem hozzá, megbeszélni a dolgot. Azzal kezdte, hogy a nyelvéről volt szó, de szerinte amúgy oda sem kellene, mert mit fognak hozzá szólni a szülei, meg szerinte így is ügyes. Megkértem, hogy akkor ezt bizonyítsa be, de néhány perc után inkább abbahagyattam vele. Na nem, mintha nem lett volna jó, de így hatásosabb volt. Azt mondtam, hogy vagy belöveti a melleit meg a nyelvét is, vagy felejtsen el. Belement, aztán sírva hagytam ott. Látszik, hogy kis tizenhét éves hülye picsa…

 

Címkék: csaj cici piercing

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr511992570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása