Fogorvos

 2010.05.10. 14:18

Nem tudtam éjszaka elaludni, mert ez a kibaszott nyelvpiercing tegnap összetörte az egyik hátsó fogamban a tömést. Viszont megint voltam éjszaka autózni, egy kis algopirin-cataflam-fű kombó után.

Megnéztem néhány kurvát, aztán vettem egy cigit egy kúton, de nem volt kedvem rágyujtani, mert éhes voltam már. Aztán inkább hazamentem, mert sikerült elálmosodnom. Ma délelőtt meg elmentem betömetni a fogam. Hallgattam a faszfej fogorvos hülyeségét, hogy a fiatalok meg a divat szándékosan teszik tönkre az embert…

Már a végén leszartam, hogy fáj, legszívesebben a nyakára tekertem volna a fúrót, hogy aztán addig üssem a fejét, amíg mozog. Szóval most még csorog a nyálam, de ha már a számban tudom tartani a cigit, elszívom a maradékot füvet.

 

Címkék: fájdalom cigi fogorvos

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr161987576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása