Piercing

 2010.04.21. 19:10

Tegnap este nálunk volt a csajom. Megnéztünk valami szar filmet, aztán hazavittem. Nincs kedvem mellette aludni mostanában. Idegesít még a szaga is.

Azért hazafelé megkértem, hogy valahogy töltse ki az időt. Mielőtt a szájába élveztem, mondtam neki, hogy ha szeret, rakasson piercinget a nyelvébe. Sőt, a melle is jobban nézne ki egy szeggel. Aztán beleélveztem, és mikor kiraktam, nem adtam neki jó éjt puszit.

 

Címkék: csaj szopás piercing

A bejegyzés trackback címe:

https://solcz.blog.hu/api/trackback/id/tr651920693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása